vad vill du bli när du blir stor

Denna fråga, som man fått höra 100 ggr sen man var säkert 5 år!
Jag gjorde ett test på msn.com (endast för skojs skull) haha..

"Människor intresserar dig. Yrken kan vara lärare, psykolog, coach eller beteendevetare"

stämde ju ganska så bra måste jag säga. Vissa dagar undrar jag varför jag går dag in och dag ut på HLK.. har nästan glömt bort att jag faktiskt läser till lärare. Ibland tvekar jag, men för det mesta trivs jag väldigt bra. Måste bara hitta min studieglöd och motivation.. har tappat den lite.. men nu går vi mot ljusare tider!

Nu väntar sängen. Imorgon är jag ledig, då blir det plugg och träning.
Massa träning!

Nightie friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0