trött så trött

Hej bästa läsare, ni är ju så många ;) kul!!! haha..känner ni ironin? Bra!

Hopp, skola 9-12:30 o efter det blev det middag hemma hos tillan, klara o jonas var där också.. gott! Sen blev det staden en runda med mina tjejer, tillan shoppade leggings o jag provade jackor..för skojs skull! :)
Ikväll blev det mer häng med tillis, blev spontan runda till a6 där amanda bjöd på juice o efter det maxi.
Och efter det hamnade vi i soffan jag o tillan, kollade på sista avsnittet av vänner.. det var inte torrt.. det är väl härligt o känna att man får gråta till en serie ibland! Blev också den traditionella kvällsmaten med te och texmex skinka haha ;)

Nu är jag mega trött, jag fattar inte.. jääämt? o jag har inte ens pluggar.. ångesten börjar komma. Men imorgon, då ska jag. Fredagen är även fri för massa plugg..! jag hinner nog.

Nu blir det nog ett bad, samla tankar. Och efter det en ganska så tidig läggdags.
Studiegruppen vid 10:00, besök på muset 14:00, därefter träning 16:00.. here we go again!


check tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0