tips och så

Tips!
för ser som vill,bli "fan" av dagens bibelvers på facebook, det är ju inte varje dag man kanske orkar slå upp i bibeln eller vet vad man ska läsa.. där kommer det upp en bibelvers varje dag! Sjukt bra, det tyckte Klara också ;) härligt att jag kunde dela med mig av en seriös grej!

Bibeln är världens mest lästa bok och faktiskt står det mycket bra i den också!Och man "behöver" inte ens vara kristen för att läsa i den, står mycket användbart för de icke troende också, eller vad säger man? haha.. aja, ni hajjar! :)

Detta var inte dagens vers, men jag tycker i alla fall den är väldigt bra!
Be så skall ni få, sök så skall ni finna. Knacka och dörren ska öppnas. För alla som ber, de får, och alla som söker, de finner. Och för var och en som knackar ska dörren öppnas. (Matt7:7-8)

Allt från seriösa mig.

Imorgon är det Fredag, skönt! wiho.
P U S S säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0