söndag..

Hellloo!

Jag gillar verkligen inte söndagar, inte dagarna i alla fall. Kvällarna brukar jag gilla för då kan man mysa ner sig & kolla på film.. sånt gillar jag vet ni!

Hade i alla fall en bra dag igår och kvällen var också bra! Nu har jag väl sådär 140 s kvar o läsa i min tråkiga teknikhistoriabok.. den tråkigaste bok jag läst.. jag hatar historia..inte mitt ämne alls.

Idag har jag mensvärk o är lite småtjurig.. lust o bara ligga nerbäddad men hundra täcken o gråta till en kärleksfilm.

Haha, vet ni?  nu friade den tävlade mannen i "are you smarter then a 5 grader?" till sin flickvän mitt under programmet.. hahah.. alltså? fy vad oromantiskt!! typiskt amerikanskt. sad but true

Idag väntar i alla fall utläsning av den kupande handen(den tråkiga boken jag nämde) samt träning med johanna kl.16, efter det ska vi plugga lite tillsammans och sen ska jag städa på mitt jobb. Ikväll ska jag se Johan Falk, hann bara till den tredje sist dom gick på TV. har saknat Kinnamannen!! <3

sååå, dags att sätta fart! önska mig lycka till.

bild: målad av mina fina mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0