lite arg?

heeej!!!

tänkte komma hit o klaga lite.. bättre o klaga här i bloggen än till mina nära o kära runt om mig. Blogg är bra alltså!

Först o främst vill jag bara säga, FY VILKET TRÅKIGT medelpass jag var på tidigare idag.. stegen var så lama, låtarna var såå lama, styrkan var såå lam.. allt var så otroligt opeppande o dessutom super lam ledare! förlåt, men så kommer man till friskis, tänker att jamen medel får väl funka idag (eftersom det inte fanns ngt annat) sen blir det bara såå värdelöst. Jag överdriver säkert, fråga johanna.. jag började nästan gråta efter träningen..

Och nästa sak att klaga över, jag vill flytta! Jag tycker om min familj mega mycket, jag trivs bra på Tokarp o har aldrig varit några större problem.. men jag känner mer att jag kvävs.. syskon hit o dit.. det är aldrig en tyst minut i detta hus.. full rulle från dag till kväll. Och jag fyller trots allt 20 i sommar, pluggar heltid på högskolan o börjar nog ändå känna mig ganska så mogen för egen lya. Så i höst, säger jag troligtvis hejdå till mitt flickrum.

Hum, kändes som det var ngt mer jag behövde klaga på..men tror ni slipper! Ikväll ska jag i alla fall umgås med mina bästistigaste vänner Tillan o Klara, tror jag behöver det.. fylla på med lite vänskaplig kärlek!

Föresten, fick reda på att jag ska vara på Talavid skolan i klass 3 från och med v.16-20.. sååå gött o kunna cykla till skolan.. det var nåt positivt i detta inlägg också.

Och ja, jag har pms. Hade nog inte varit så "orka nåt tjurig" idag annars.
Skööönt de o få skriva av sig detta.. tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0