heeeej

God förmiddag!

Hur är det med er vänner? jag mår bra. Trött dock, och lite ångest. Mm, ja.

Igår hade jag ett bra avslut på en pmsig dag i alla fall. Klara hämtade mig sen hämtade vi tillan sen blev det kvällsmat och prat.. och jag grät bara 1 gång.. hahah.. alltså pms, tårar för minsta lilla. Så är det!

Sov gott här i alla fall, vaknade av att tillan tog kort på mig, strax efter det kom jonas på frukost o nu har jag o tillan haft städ-time! Börjar bli riktigt fint här nu..själv skulle jag nog behöva ta en dusch, men får vänta till efter träningen vid 16.

Hopp, nu ska jag sätta igång o plugga. Sen blir det lunch här, efter det hem en sväng, träning, hem o plugga sen efter tillan slutat ikväll ska vi se New Moon, myyyyysigt.

Hoppas ni får en greatig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0