härlig torsdag

Idag var jag duktig och gick till skolan, väldigt skönt faktiskt..I skolan hade vi källkritik idag, faktiskt intressant! Fick också sluta 12:30 istället för 14:30, hur skönt som helst! Efter det promenerade jag o johanna hem till henne, blev sallad från alcamo för min del.. nu känns det som jag kommer va mätt hela livet :)

Efter det tog vi en runda runt munksjön! super härligt men halt, jag ramlade faktiskt bara en gång. hahah! aj! Sen kollade vi på änderna som vi aldrig sett dessa underbara djur innan, nästa gång ska vi ta med bröd o mata dom!
  

 

snart ska jag o johanna kollade på Klara när hon dansar och senare ikväll ska jag umgås med min vän Tillan, yesyes! Imorgon är det fredag =leeeedig! jätte skönt..

Hörs ikväll igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0