my day

Godkväll hjärtan!

Hjälp vad trött jag är, känns som jag jämt säger det? men det stämmer... vet inte om det beror på att man är trött på vintern nu, snön börjar väl som smått smälta bort o jag är sugen på vår=vårkläder!!

Nu kom jag precis hem från daddy, så mysigt o vara med Tuva o Nova.. dom växer så det knakar <3 det bjöds på pressad potatis, ugnsbakad lax och kall sås.. jag har verkligen hatat lax i hela mitt liv men det börjar vända... jag kanske börjar bli vuxen trots allt..


två av mina 3 systar, dem är för fina! hehe

Innan jag åkte till pappa hann jag träna ett ki jympa pass på friskis med johanna, karolina o cyrr.. seg i kroppen o träningsvärk sen badmintonen .. men det gick vägen iaf! Rekommenderar ki jympa för er som vill kombinera medeljympa, karate, boxning och qi-gong.. riktigt gött!

Nu sitter jag o dricker te, ätit lite godis.. små pluggar lite. Imorgon är jag ledig, eventuellt barnvakt åt Tuva.. annars blir det plugg hela dagen för mig!

Nu ska jag lägga mig framför tv:n, ska bli sååå skönt! Slappa då & då är underkskattat vänner, unna er det!

           
Ha en fortsatt fin kväll. 
PUSS!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: twork

hej, var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

http://twork.blogg.se/2010/january/veckans-blogg.html

2010-01-17 @ 20:39:01
URL: http://twork.blogg.se/
Postat av: Anna S

Fina bilder! =)

2010-01-17 @ 20:43:05
URL: http://annasdagbok.blogg.se/
Postat av: Fredrik

du är sån jävla pludding... mmmmums

2010-01-17 @ 21:18:17
Postat av: Fredrik

du är sån jävla pudding... mmmmums

2010-01-17 @ 21:18:28
Postat av: Angelica

söta bilder! :)



angelica - fotoblogg

2010-01-17 @ 22:25:36
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0