jag födde inatt..

Hej bloggen!

Igår blev det häng med Klara igen efter två pass på friskis, afro/aerobic.. det känns idag!
Vi satt o rättade min hemtenta till kl. 22:30 tills vi blev dumma i huvudet haha & sen drack vi cola o åt lite mumma.
Blev läggdags hyftsat tidigt iaf, runt 23 tiden.. o drömde det sjukaste, hela natten drömde jag om att jag skulle föda barn på min födelsedagsfest! haha.. det var helt sicko.. o när kl. ringde vid 7 o jag o klara skulle runt munken hade jag bara sagt" ne jag ska föda!" sen har jag inte fått detta ur mitt huvut riktigt..klara började tröttna på mitt föda-barn-snack sen framåt 12 tiden.


jag o min bebizzz (klara tyckte de såg ut som ja hade en pung)

Nu är jag i alla fall hemma...lagade lite tacos tsm med K sen lämnade in min hemtenta. Nu ska jag ta det lungt fram till 14:30 då blir det Yoga 2 med Eve (inte min syster utan skolkamraaat) sen efter det ska jag på Johns Puls vid 16:D det ska bli kul!

Har dessvärre inga planer för kvällen..

Nu tar jag i vilket fall helg, en pluggfri sådan.. FEELS GREAT!!!

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0