friiiday

Hej!!

Idag har jag varit ledig & fått mycket gjort faktiskt! Började dagen med soovmorgon,så skönt!! Mötte upp karolina i skolan vid 12 där vi pluggade några timmar tillsammans, gött o vara igång med hemtentan o hoppas bara det flyter på nu..

Efter skolan blev det 2 timmars träning på friskis o nu är jag hemma, ätit, skjutsas min syster till hennes kärlek o sen hamnade jag här. Ikväll ska jag inte göra något alls, har jag sett fram emot..förutom kalasinbjudningar till kalles kalas!

Imorgon blir det däremot plugg sen BADMINTON som jag tjatat till mig med cyrr (det säkta kortet) sen hoppas jag Johanna hänkar också.. jag älskar racketsporter! Och på kvällen lutar det åt utgång med mina favvisar v


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

Vilken bra blogg du har!:)

2010-01-16 @ 22:14:57
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: ifranks

Vad söt du är =)

2010-01-17 @ 11:33:59
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0