nähe..

Nä, skjuter på engelskan liiite till haha... tänke visa er lite nytt inhandlat till rummet istället, snällt va? allt är roligare än plugga när man väl ska...


mitt älsklingsskrivbord:IKEA
som man fäster i väggen, hur smidigt som helst.. tar nästan ingen plats. Love it! Så ett hett tips till er där ute som är trångbodda (y)


enkel svart hylla:IKEA
köpte 5 st ska ha några över skrivbordet & sen får jag se vad jag kan hitta på!


förvaringslådor/svarta:IKEA



roliga burkar: IKEA

 
söta förvaringsboxar:ÅHLÉNS


Påslakanset:H&M.SE
sött, eller hur?

Är verkligen inte klar med mitt lilla krypin än men har ju införskaffat lite grejjer i alla fall.. ska bli kul & fixa klart allt!

Men om jag skulle ta tag i den där eng, överätta var det!

Föresten är det 1.5 dag kvar nu, jag är rädd & nervös..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0