hurra!

vad jag mår bra nu! wooow, tack till godaste Gud, till mina underbara vänner & familj. Hallelujah!!! Jag är jätte glad.
 BIG SMILE. (Jag vet, jag ler inte jätte mycket på bilderna..men ni får en puss!)



Idag fyller min bästa vän caroline 20 år, så då var hon bjuden på fika här imorse.. planerna blev inte riktigt som vi hade tänkt för dagen pga, mensvärk (bl.a) haha.. det är hemskt!!! så blev tårta & deg i sängen framför top model istället..men det gick nog lika bra :)

den var inte jätte god, men fin.

Ikväll ska jag bara vara hemma, återhämta mig ordentligt!! beställa lite kort hade jag tänkt o bara vara.. sköönt!!
Imorgon är jag ledig o har inga planer än så länge..

Ha en bra kväll hörrni!
p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0