eng.lektion+kår+redovisning

Halloj!

Igår höll jag i min första engelska lektion och tycker ändå att det gick hyfsat! :) efter det lunchade jag med Johanna, pluggade och på kvällen blev det en spontan utekväll.. först blev det Bongo, gustus kom också, skoj! Och efter det gick jag johanna o karro vidare till vår kära akademi o dansade..mysig kväll :)

Idag har jag haft min redovisning/kursslut, det gick väl OK iaf.. skönt att ha den ur vägen! ska alldeles strax skicka in en liten uppgift sen tar jag heeeelg!!! och på måndag ny kurs..

för imorgon åker jag cyrr och karolina till Göteborg :D vi ska shoppa, övernatta i cyrrs systers lägenhet och gå ut på kvällen.. ser verkligen fram emot det :) ska bli super mysigt!




mina k/carros x 2 ! love you v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0