STRESSAD

Bloggen är nästan bortglömd.. den hinns inte med! Julen, är verkligen underbar & mysig. Men stress är bara förnamnet, snart lägger jag mig ner & lipar sen somnar jag & vaknar nästa år igen.. Hela kursen jag läst sen efter sommarn har varit en "slita av mig håret" kurs. Har tillbringat mina dagar i skolan från tidig morgon till ibland sen kväll sen i torsdags med en matematik uppsats som ska vara inne imorgon senast 00. Jag är på sluttampen nu.. och fy vad segt det går. Imorgon skriver jag & finslipar det sista sen lämnar jag in det med att ha gjort mitt bästa & hoppas att det räcker. På fredag är det julafton & jag har bara hunnit köpa en julklapp.. funderade just på när jag hinner fortsätta.. kom fram till att det får bli antingen den 22a eller dagen innan. Underbart! Ska även hinna ha halv åtta hos mig på tisdag! Än så länge är bara efterätten spikan.. vad sjutton ska jag laga till förrätt och varmrätt??? det suger & vara sist. HJÄLP MIG OM NI HAR TIPS! Ska ju hinna ha en ordentligt storstädning här hemma också och åka och handla..sen ska jag hinna gå på julmyskvällar & ha julfrukost. Sen ska man hinna träna helst 1 gång varje dag också.. JAG HINNER INTE!!!!!!!! Usch fyf*n vad stressad jag är, önskar att det fanns fler timmar på dygnet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0