årets lista

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? Jag tog steget & flyttade hemifrån!
2. Höll du några nyårslöften? jag hade inga
3. Blev några av dina vänner föräldrar i år? Ja!Min fina barndomsvän Sofie fick sin Tuva
4. Dog någon nära? Nej
5.Vilka länder besökte du? Spaninen
6. Är det något du saknar år 10 som du vill ha år 11? Ja
7.Vilket datum kommer du alltid minnas?inget speciellt
8.Var var din största framgång 10? Jag bokade in första tvättid (och tvättade)
9. Största misstaget? no regrets
10.Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit ett friskt år!
11. Bästa köpet? min lägenhet!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mitt hem
13. Gjorde nånting dig riktigt glad? Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 10? från & med du, längesen & mikrofonkåt 
15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år?Gladare
16.Vad önskar du att du hade gjort mer? Hittat på roliga saker!!
17. Hur tillbringade du julen? Med släkt/familj
18.Blev du kär i år? ja
19. Favvo program på TV? ensam mamma söker! ;)
20. Största musikaliska upptäckten? Petter?
21.Årets bästa film? Det har nog inte varit någon superduper bra, för kommer inte på någon haha
22.  Finns det något som hade gjort ditt år bättre? Det finns det alltid.. men jag är nöjd!
23. Hur skulle du beskriva din stil år 10? mycket svart, mycket monkI & punkskor!
24. Vad fick dig att må bra? Mina fina vänner! Min underbara familj! Love you
25. Vilken kändis var du mest sugen på ? Joel Kinnaman
26. Vem saknade du ? Vickan
27.De bästa nya människorna du träffade ? Karin Elsa Persson & Camilla Chilla Eriksson <3
28. En värdefull läxa du lärt dig i år? ibland räcker det inte att bara älska någon, många ggr behövs det mer än så 
29. Citera en sångtext som beskriver ditt år 2010? "varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu. Allting har förändrats men du finns kvar, allt var svävande men nu så ser jag klart"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0