mys morgon

07:00 ringde klockan, fattade inte förens ytterligare ett SMS kom "Hej Emelie! Välkommen till Folktandvården kl.07:30 idag" just ja! satte upp håret i en bulle, borstade tänderna sådär extra noga som man gör när man ska till tandläkarn. Andas ut 40 min senare, inga hål trots mitt colaälskande & godis då & då... jag är en bra borstare sa hon! 10 min tog det också. Vad gör man kl.07:40 en måndag morgon, ledig? jag åkte & la mig i cancerbädden för ett försök att hålla kvar den lilla bränna jag fick förra veckan. Köpte med mig färska frallor från ett fik som familjen glatt skulle få överraskas av när de vaknade. Gjorde mig själv en grov gralla med juice & ett glas oboy, sådär lagom farligt för tänderna..men jag ville ju fira på nåt sätt.

Nu vaknade jag igen för inte så längesen, närmre bestämt 13:00.. när jag kom hem la mig i sängen igen med min frukost, tända ljus & min bok..somnade dock strax därefter.skönt.

Idag har jag ingen om vad som händer, fortfarande regn ute?orkar inte dra upp passigenerna(hur sjutton stavas de?! jag ska bli lärare, borde veta) Jag vet bara att jag ska slipa på lite ideer till vår skylt till insparken för den ska göras imorgon med tjejerna. Det är inte långt kvar nu!

Vill också passa på att Gratta Jonna, en av mina bästa vänner under gymnasietiden som förlovat sig i NY men sin Christoffer! Är glad för din skull & önskar er all lycka.

Själv är man fortfarande supersingel & har inte lust att träffa någon förens 2030.

Ha en go dag gänget!
Puss säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0