:)

Vilken toppen lördag jag haft än så länge!

Jag tog mig en sovmorgon & åkte sedan till frisören, hade slingtid kl.12:00. Världens trevligaste frisör,hon berättade att hon var gift sen 2 år tillbaka så samtalsämnet hamnade ganska mycket runt där.. det är såå kul att prata bröllop! :D håret fick jag i alla fall ljusare & brynen mörkare, för 750 kr! ibland är det härligt att vara student.

Kom hem från frissan, fixade nästan klart vår insparksskylt, den är snygg alltså!såklart när expo-emelie gjort den. Nu tryckte jag precis i mig en taco & ska strax hämta min pudding claire sen vidare till Amanda :)
 
Hoppas ni haft en go lördag & får en fortsatt trevlig kväll!
PUSS.


saknar dig Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0