trött som bara jag kan vara

Hoppas ni hade en riktig go påskafton igår! Jag hade en toppen kväll, först kom fina vänner på besök o efter det dans på huset.. vilken party brud jag är!

Sen fick jag hemsläp också, sov skönt jämte caroline ståhl, bästa sällskapet! imorse låg vi kvar i sängen i 2 timmar o bara pratade.. det var såå gött, vi orkade verkligen inte gå upp! Vi hann analysera alldeles för mycket ;) vi kom fram till att vi påverkat varandra så mycket så jag blivit som cyrr och cyrr blivit som mig.. ena gillar jakten o den andra analyserar framtiden alldeles för mycket.. hade varit ganska kul om vi spelade in våra diskussioner kom vi fram till också.. haha crazy!

Idag har jag skrivit på min vem är jag uppgift som ska vara inne på tisdag! har lite kvar, men börjar nog ändå se ett slut snart! Så tänkte ägna någon timme till på den sen ska jag ligga i sängen resten av kvällen o glo på tv.. tråkigt att inte falkis går ikväll :(

Aja, nu fick ni en update. Nu ska jag ta tag i livet igen, igen, igen.. ahhh!!
Men lev idag, imorgon kan det vara försent.


här får ni en fin söndagsbild!

Adam-boy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0