små små steg

små små steg- mitt piaono.. mhh underbar! (lite mango musik)

Jah, vad har jag på mitt hjärta då ? har bara väldigt mycket i min hjärna nu på alla plan som går.. o inte minst har jag mycket i "skolan" nu. Ska planera ett temaområde & hålla i en massa lektioner i teknik/historia.. läraryrket är helt klart ingen dans på rosor.

Annars fick jag sluta 13:00 idag & det var väldigt skönt. Tog mig en runda runt sjön & inte mycket mer än så. Lyckades få två biljetter till matchen imorgon också som jag och Klara ska gå på! Hoppas, hoppas, hoppas att HV tar hem det ikväll så det blir en spännande match imorgon :D:D just nu leder dom i alla fall. Heja!!

Annars var det inget speciellt. Livet rullar ju på, varesig man vill eller inte. Jag försöker leva det till fullo trots dumma hinder ibland men det bästa är att man alltid tar sig över dom.


Take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0