lovely lovely

Jag verkligen älskar att det börjar bli allt finare ute nu, åååh..lycka!

Skola 08-12 idag, träffade min handledare som jag ska följa från o med nästa vecka till v.20, alltså 5 veckor ;) ska vara i en 3a på Talavidskolan, om jag inte sagt det innan. På ett sätt ser jag verkligen fram emot det, meeen lite nervös o ångest finns det också.. det är mycket plugg som ska göras under praktiken så det blir inte bara "roligt"

Ni fattar inte hur mycket jag har i skolan nu :( vi hade nykursstart i tisdag o nu på fredag ska vi tenta av huuur mycket som helst.. allt från fotosyntesen till galaxer.. det kanske inte låter så jobbigt, men det är en hel del att få in när man dessutom ska gå i skolan alla dagar utan torsdag. Tyck synd om mig nu.

nehe, nu har jag nyss kommit hem från tillan efter lunch. Ska strax åka ner till friskis för lite träning, fick ha mormors bil.. det är guld värt då det sparar tid. Annars cyklar jag gärna, till skolan varje dag.. goodeli.

Nehe, jag tänkte att detta skulle bli ett mega-kort "hej" inlägg bara, det blir det aldrig.sorry! Nu väntar träning o sen plugg resten av dagen. Snart har jag inte mycket liv kvar, högskolan tar på krafterna....Hoppas ni mår bra!


Puss säger em.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar när du skriver långt. Nya fina bilder du tagit! =)

2010-04-13 @ 20:20:29
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Ottilia

jag får verkligen uppsving på statistiken när du länkar mig ;)

2010-04-14 @ 15:46:19
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0