happy day

Vilken lyckad kväll jag hade igår, tack allihopp!!!!

Idag fyller min fina mamma 40 år & detta ska nu firas med massa fiiiika!! hon har även fått finfina presenter o kärlek denna dag.. sol fick hon också, kan ju inte bli mycket bättre.

I eftermiddag om inte regnet får för sig att falla ner över oss så ska jag, tillan & klara åka looooonka.
Jag tänkte att jag faktiskt skulle försöka lära mig, för det är väldigt skoj. Cyrr bara skrattade när jag sa det, o sa till mig att inte glömma skydden.

Gådagens köp:


cool jacka i siden (tror jag, haha) från Gina 299:-


även denna omtalade baseball jacka (som typ alla har) rosa är ändå jag!
Är dock inte 100% säker på den, den får hänga i mitt rum & se fin ut ett tag innan jag bestämmer mig
Den också från Gina, 249:-

Köpte även ett par skrikigt rosa shorts på H&M/killavdelningen.. grymt sköna & snygga.. lite streetigt coola, sådär som jag är ;) sen en vanlig svart längre t shirt!

Ha en go söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0