glad påsk!

åhhh neeeeeeeeeeej, hade skrivit ett sånt långt inlägg o så försvann det..
och nu orkar jag absolut inte skriva om allt!


Meeen, har i alla fall haft riktiga bra dagar här nu det senaste.. Royal Republic, fikat med Emelie, varit på sjukt bra möte i kyrkan igårkväll, kollat på film med finisarna och idag påskafton, har jag varit ute o gått med natti samt ätit härlig påsklunch (pasta) med bästa tillan o jonas.. ett påskägg fick jag med mig hem också.. sweeties!!

Ikväll kommer tjejerna hit, ska bli trevligt. Efter det tänkte vi gå ut, vart ska alla ikväll? Är det huset som gäller? Blir i vilket fall en bra kväll tror jag.

Nu ska jag städa, här ser det hemskt ut.
Glad Påsk på er alla härliga människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0