allt för att slippa plugga..

10 FAVORITER
Färg:
Svart
Mat: Fråga jojjo, chicken and bulgur! O lite avve!
Band: Royal Rebublic
Film: The notebook
Bok: jag är inget bokfan, fast jag ska bli lärare..
Sport: ingen helst, haha.. men det kan väl vara skoj o se hockey live.
Årstid: Sommar
Veckodag: fredag o lördag
Glassmak: Melon o lakrist
Tid på dygnet: Hum? kanske eftermiddag

 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
rastlös o lite pmsig
Smak: ingen
Kläder: Mjukis
Bakgrund: haha.. blogg.se:s ?
Nagellack: inget, men tänkte måla dom rosa..
Tid: Snart 19:00
Omgivning: spotifylistan, plugghäfte
Irritationsobjekt: inget


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nix
Brutit mot lagen: alldeles för många ggr, haha nejdå.. fortkörning isf
Blivit arresterad: inte ännu ;)
Badat naken: hum, inte mer än badkaret tror jag. (tillan, vart har du badat naken???)
Varit med på TV: Nix
Kysst någon du inte känner: Ja


3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Min bästa vän, tills o klaris
Du tycker om: you know who you are!!
Du inte gillar: hum, jag gillar alla.


2 VAL
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår


1 ÖNSKAN: Att livet leder mig in på rätt spår & att det blir en lyckad vår/sommar.

Listan snodd av fröken O

 


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Haha, jag tänkte också på badkaret!? :P

2010-04-15 @ 23:25:39
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0