VISINGSÖ?

visingsö?

Min dag började så bra! Och litteraturseminariet gick också super bra, och jag kände "yes, det är fredag.. vad gött!"

Sen hände det omöjliga, som jag gått och skämtat och varit ironisk om i flera veckor nu "att få sin praktik på Visingsö" går in och kollar upp listorna, tänker inte så mycket.. mest glad för att dom kommit och är förväntansfull. Letar upp mitt namn, tar ett litet tag, måste läsa 3 ggr..VISINGSÖ?!? Whaaat? drömmer jag? nyp mig någon! panik! BÅT?? ja, osv. Ni kan ju bara tänka er.

Det var jag och en till ynka lilla person som ska tillbringa 3 veckor på en liten ö. Så arg som jag varit idag, minns jag inte sist jag var. Blev uppriktigt rädd för mig själv, mensvärk, pms plus detta också. Vad vill Gud med mig idag?

... som tur är har jag lugnat ner mig en smula nu & börjar inse sanningen & försöker ta den på bästa sätt. Får göra det bästa av saken, "bita i det sura äpplet" hatar det uttrycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0