söndag=tråk

söndagar är till för städ, ångest & plugg.

Haft en mysig helg i alla fall som varit lugn & skön. Tog mig en sovis till 11:30 idag och sen jag har bara gått runt här hemma. Försökt att läsa lite också men det går jätte dåligt idag :( Tänkte försöka läsa klart kapitlet iaf haha, sen åka och städa. Skulle blivit bio ikväll men krockade med lite annat + att jag ska upp och jobba 07-16 på min lediga dag från skolan.

För övrigt går jag bara runt & väntar på att en bebis ska ploppa ut snart( jag ska bli storasyster igen), ska bli jätte mysigt att få mysa och gosa.Åhhh vad jag längtar nu. Den skulle ha kommit den 22:a och är ganska sen nu så troligtvis ska dom idag sätta igång henne. Hoppas och ber för att allt ska gå vägen <3


jag & finaste tuva nyfödd julen 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0