shoppat

Fick med mig lite hem idag i alla fall, najs!:) tänkte till & med vara så snäll & visa er!


slapp tunika från Jc, älskar dessa plagg!


enkel svart/grå randig tröja från Gina (har också en vit/rosa randig)


vanligt långlinne från Gina. Älskar färgen!


jätte gosig halsduk, utan ändar. Litte småglittrig! från H&M

OCH... det jag är mest nöjd med av dagens köp (som tillan nästan tvingade mig att köpa)


dessa fabulousa skor!!
först var jag smått tveksam, men sen när jag fick på mig dom.. åhh va läckra! Ofta är jag ju inte så mycket feminim i stilen, men idag sa tillan att " man kan faktiskt ha två olika stilar" så det här är väl första steget dit då.. min csnygga skinnjacka skulle nog sitta snyggt till dessa iaf! LOVE IT. (låter som en sån mode bloggerska haha,eller tror att man är iaf.. inte riktigt jag va. Ha ha)

Vet ni vad jag kom på för annat smart då? man samlar ju oftast alla kvitton i plånboken & när den är full så slänger man ofta bara alla kvitton för man orkar inte rensa dom & man tänker "men jag vill ju ändå inte byta något".. men sen vipps så behöver man det där kvittot.. dååå kom jag på att varje gång man varit & handlat kan man lägga alla kvitton i en "kvittos-låda". Man vet exakt vart kvittorna befinner sig om man skulle vara i behov av dom & man slipper ha en fullproppad plånbok med en massa kvitton som gör att man inte hittar.


så bestämmde jag mig för att göra hedan efter, för jag är sämst på att spara kvitton just för att dom tar så mycket plats i plånboken men nu vet jag exakt vart jag har dom ;)

Nu ska jag ta mig ett bad & sen får jag se vart kvällen för mig.
HUG

Kommentarer
Postat av: sandra

vad roligt med att du har en kvitto-låda! För jag har nämnligen skaffat mig en sån jag med nyligen! ;) Mkt bra grej!

2009-09-18 @ 19:53:55
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0