mys

..kvällen slutade hemma för mig.. hade tänkt att gå till church med jonnis men jag var så trött & kände inte alls för det(förlåt för jag är så boring) det får bli nästa fredag kanske, saknar freda 20 & Lörda livé lite & allt gött folk man träffar :)tur man har sådana bra vänner som drar med en dit :) good stuff!

Men i alla fall, min kväll slutade så här:



..kladdkaka bakad av syster, godaste äppelsorten, en kopp te och till detta IDOL. En riktigt kvalitets kväll med mig själv. Mysigt & välbehövligt.

Imorgon blir det ställa uret, ytterligare en runda på stan med mormor & mamma.
Nu har jag varit jätte flitig på bloggen idag, men får räcka för idag.

Take care and don't forget to live your life today cause tomorrow it can be too late.
HUG/emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0