my day

hej söta!

Plugg i skolan med johanna gick bra, trots flum & skratt fick vi nog lite fakta i skallarna iaf.

sweetie pie


räddningen, TE! (tack tillan för du lärt mig att dricka det)


plugg plugg plugg..

Efter skolan åkte jag förbi mormor & hon drog med mig till Jensens, gott! Sen blev det hem till henne, fortsätta pluggandet. Kom precis hem, klockan är snart halv 6. Ska duscha/bada nu & efter det ute i det härliga vädret en stund. Ikväll kommer min sweetie hit iaf.. & så blir det nog mera plugg och IDOL såklart!

UPDATE: Mary Kay party menar jag ju såklart, haha..såg att jag skrivit Mary Kate party, det hade varit något att träffa tvillingarna Olsen! haha.. Kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0