misslyckad visingsötrip

Efter praktiken idag skulle ju carro komma över med färjan så skulle vi hyra cyklar & ha picknick. Det hade varit fint väder på ön hela dagen, men 5 minuter innan hon skulle åka över började det S P Ö R E G N A på ön, så vi fick ställa in det.

Det blev ist lite picknick inne i gränna på en parkbänk :D haha

självklart visade sig solen sen igen...

Nu hade jag faktiskt tänkt att ta en powernap för jag är super trött verkligen! och ikväll blir det aerobics 2 kl. 19:15 :) och imorgon ska jag vara i förskolan, mysigt med alla små barn :):)

later

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Emelie! (: Sett att du läser på hlk. Jag har tänkt att söka nu och börja plugga nu efter jul.tänkte kolla om du visste om man ska välja inriktning direkt eller gör man det andra året? för isf har jag mycket att tänka igenom. vad är det du vill bli ? =)

2009-09-25 @ 13:27:56
URL: http://hannachristensen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0