min helg

Förlåt för dålig uppdatering men datorn har krånglat hela helgen!

Har gjort allt mövjligt kul i helgen, både hunnit med utgång med johanna, karro & cyrr,höstmarknad, 40 års fest, häng med klara, munken, cellgrupp & mys med mitt hjärta. Fick in det mesta faktiskt!

här bjuder jag på lite bilder


min lilla blå tira


karro


johanna


finaste Nova


yummie


kalle med snygg mössa på höstmarknad haha


och här är jag

Nu ska jag åka & dansa sen blir det lungt ikväll med IDOL & lite mys för mig själv. Skönt & behövligt! Sen tagga om för en ny dag ute på öa, gud vad jag gillar dom barnen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

måste bara säga att jag gillar din sjal vart har du inskaffat den?

2009-09-29 @ 12:03:12
Postat av: Anonym

H&M

2009-09-29 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0