godmorgon

Godmorgon tröttizar!

Här vankas det lite trötthet och en aning ångest som brukar smyga sig fram innan skolan men annars är livet på topp tkr jag. Jag har en skola att gå till, ett hem att komma hem till, familj, underbara vänner, en som håller mig varm om hjärtat och en där uppe som vill mig väl. Kan det bli bättre? Tar vara på det så mycket jag bara kan.

Igår var de skola 08:30-16:30, efter det direkt till mormors jobb & kopierade & pluggade lite. På kvällen blev det andra avenyn och min J var här.

Idag går jag 08:30-10:00 & efter det plugg med mina rödhättor, vi ska körna gäääärnet idag!



Ha en bra dag & ta hand om er.
Kram från E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som en väldigt söt topp du har på dig!

Var kommer den ifrån? :)

2009-09-09 @ 11:49:58
Postat av: Anonym

svar till vem? : Tack :) kmr från Carlings! Roligare om man skriver namn :)

2009-09-09 @ 13:31:25
Postat av: Carro

Vad söt du är! :) Passar skit bra i nya frisyren!

2009-09-09 @ 15:49:52
URL: http://ccak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0