friday, OH YES

hej mina söta små pussgurkor :D jaa, idag är emelie på bra humör minsann! Litteratirseminariet gick faktiskt över förväntan väldigt bra för mig imorse så dagen började bra.

Efter det frisören, håret blev helt ok! Kanske hade tänkt mig att de skulle bli en aning mörkare men slingorna blev frächa och snygga! Längen kan jag inte riktigt bestämma mig för än vad jag tkr, kanske att det skulle blivit lite kortare men i helheten är jag nöjd och det kostade skjortan!

Har även hunnit med lite kvalitets tid med min bästis som jag inte träffat på ett tag, blev lunch på sandys & mkt prat!! Och nu är jag precis hemkommen från ett puls pass a la John. Blev en snabbis på stan också och nu sitter jag och fönar håret! duktigt tjej som hinner med så mkt och dagen är inte ens slut ;)

Ska fixa till mig lite, sen åka & se om jag hittar någon bra film att hyra med mig hem till J. Blir soft ikväll, behövs efter den här veckan!

Slänger nog inte en bild på den nya frillan om en stund också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0