söndag

Blev helt ändrade planer för gårdagens kväll! gojjan drog med mig på partaj :) förfest hemma hos Ida, sen vidare på 20 års fest på kulturhuset (vilket sög) så jag & natti drog vidare till den skottska baren haha.. där satt J & comp. Trevligt ställe fast personalen var ur kass, aldrig mött en otrevligare kille till bartender.. var tvungen att slänga ur mig "åh vad du älskar ditt jobb" så svarade han "nej, verkligen inte, jag hatar mitt jobb idag som tur väl slutar jag snart" idot! Ge ditt jobb till någon som vill ha det & förtjänar det ist.. i denna lågkonjuktur vi lever i idag lär det inte vara svårt att hitta en ny.


nattis leker med hugo


nattis & lovisa


världens finaste hund, efter den här kvällen kan jag tänka mig en hund i framtiden


emo fest på stickan :p


gojjs & ida


Kom precis hem & nu idag väntar:
*kolla på systers match vid 13:30
*skriva ut vfu grejs på mormors jobb(en skrivare är snart på plats här hemma med)
*köpa gummistövlar på rusta :p
*städa jobbet
*träna 18:00

och ikväll kommer min sweetie. Ser ut att ha en hel del att göra i alla fall! Ska också försöka hinna upp på vinden & rota fram till grejer. Men nu ska jag sätta fart! Ha en goodie day allihoppa!

HUG from you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0