Bra kväll

Hade en trevlig kväll med johanna igår, blev Bongo en sväng och efter det shakade vi med alla glada studenter på kåren! Älskar studentlivet :) Som tur är har man en sån snäll boyfriend så han kom & hämtade mig också, guld värt!

Idag är jag ledig och hade tänkt att utnyttja dagen på bästa sätt!
*
Baka scones till fruskost och avnjuta den ordenligt



*Efter det röja undan i mitt rum, ser föööör hemskt ut! = hittar ingenting



*P L U G G A, imorgon är det litteraturseminarium igen!




* Träna, förmodligen puls/medel vid 16:00



Ungefär så kommer min dag att se ut! Bäst att sätta igång så att man hinner med allt.
Hörs senare, for sure.

Kram från E.

Kommentarer
Postat av: sandra

Lycka till & ha en bra dag!!

2009-09-10 @ 14:36:38
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0