hiss/diss

Tänkte börja med hiss/diss dagligen här i bloggen nu! lite små kul ;)

Så innan jag sätter igång med plugget igen tänkte jag slänga in dagens hiss & diss!


* Mammagympa! Jag och Karro var inne en snabbis på friskis innan där mammagympan var i full fart. Har aldrig sett dess like. Mamma-step stod på schemat idag. Mammorna gympade som bara den och dom små bebisarna låg på var sin filt framför brädan och blev roade med all stimulans runt omking. Ett hett tips till alla nyblivna mammor som vill få bort grav-hullet samtidigt som bebisen kan hänga med. Tycker det verkar super bra, längtar nästan tills ja blir mamma nu, ha ha. Nejmen, verkligen super bra att sånt finns!


smygfotade lite, ser så otroligt mysigt och roligt ut :D


*Falskhet och skitsnack. Människor som lever kvar i sin lilla bubbla som dom alltid gjort, kan inte glömma, kan inte förlåta utan göra bara livet surt för andra. Trodde inte sånt existerade nära mig längre. Väx upp & vakna! Ta vara på allt gott och bra du har runt omkring dig istället!

Nu ska jag P L U G G A. Ikväll blir det träning med karolina och johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0