saturday :D

Tog mig en rejäl sovmorgon, somnade 23:00 & vaknade 13:00 haha.

Håller på att göra min religions lektion nu som jag ska hålla i nästa vecka, super skoj! Har dock inte börjat göra vfu-upg ännu, det får bli imorgon!

Det är ju kultur/dag natt denna lördag också. Har biljett till både 17:00, 18:30 o 20:00. Min fina klara dansar på dom två första & min fina carro på den sista. Tror jag besämt mig hur jag ska göra nu iaf, får bli att jag skippar första för känner att jag inte hinner den sen kikar jag på klaras andra & på carro :)

Efter carro dansat klart blir det fort vidare till pingst där Lörda Live är i full gång. Och zachie skrev innan att hon skulle till jkpg idag o ska dit :D wiiiie, lycka. 

   

Missa inte!


Kommentarer
Postat av: Zache

Ååh Emelie, jag blev så glad när jag såg dig!! Dock blev det inte så lång stund, men blev verkligen glad!<3

2009-10-04 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0