smärta

Inatt igen, jag blir galen!

Klockan 02 vaknade jag av smärtan under höger bröst som gick rakt ut i ryggen.. tog en alvedon & försökte somna om igen.. vanligtvis brukar det ta max 2 h sen brukar det försvinna. Inatt gjorde de inte det, när klockan var 07 imorse o jag fortfarande hade så otroligt ont gick det inte längre.. vid 10:30 har jag tid hos doktorn, får se vad det är för fel på mig.

Hade en skoldag framför mig som inte blir av, men måste dit o lämna min hemtenta o ha mitt mentorssamtal vid 14 om jag orkar o är hemma tills dess.

Men det löser sig alltid och jag har i alla fall Gud på min sida, han sviker inte.
Ha en bra dag allihoppa!!
Kram från E

Kommentarer
Postat av: Ellen O

Oj, vad läskigt! Hoppas verkligen att det inte är något farligt! Kramar!

2009-10-23 @ 11:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0