men heeej

Jag vet, dålig uppdatering men har helt enkelt haft lite annat och inte prioriterat min tid här.. men nu så:) hehe

Jag har pluggat endel och gått i skolan. Ungefär det man hinner med! Nu har vi s.k hemtenta då vi inte är lika mycket i skolan.. skönt tänker ni! men blir ingen ledighet här inte.. plugg plugg plugg kommer det att bli fram tills nästa fredag då den är ooover!!

Och sen vet ni?
Jag klarade min första tenta:D jag tkr personligen att man inte ska skryta och prata högt om det eftersom det alltid finns människor som inte gör det och det är ju hemskt (jag vet om någon 1 p ifrån G på körkortsteoriprovet, det kändes) men ville iaf berätta det för er och jag är stolt över mig själv :)

Ikväll är det återinspark vilket jag valt att i n t e gå på, jag känner verkligen inte för det.. så kalla mig boooring men finns ju annat man kan hitta på också!

Idag ska jag i alla fall snart laga lite mat här, sen blir det pluggis och ikväll får jag se. Eventuellt ha lite myskväll med Karro och Johanna men får se om den blir av ikväll. Annars lite träning kanske, är det något bra på friskis ikväll?


hehe kollade vilken härlig bild jag hittade, sitter på min systers dator.. tror det blir ett inlägg snart med gamla godningar och lite nostalgi!

later
LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0