Mary Kay

Igår hade vi en sjukt lyckad kväll här med massa Mary Kay produkter vi fick testa. Vi höll på från klockan 18-20:30 haha, sån tjejkväll! det behövs =)

Om ni inte testat Mary Kay innan, gör det! Jag har varit på en kary kay kväll innan, då var jag inte lika nöjd pga av att jag fick fel färg på min foundation men nu är jag super nöjd!

 
flytande foundation och mineral pudret fick följa med mig hem förra gång och nu när jag vet precis hur jag ska använda mina produkter blir resultatet jätte bra!

Igår beställde jag det här:

acne paketet, jag lider verkligen inte av svår acne men dom små monstrena ploppar upp ibland och för att få bukt på dom direkt utan starka ämnen som fräter sönder huden tänkte jag testa det här!

           

Rouget ovanför fick även skrivas på listan för beställning, super fin färg och blev lite kär i det. Sen handlade mamma och min syster en del också, det är ju inte jätte snällt för plånboken men det är bra grejer värt att använda enkelt! :)

Bilder: http://www.marykay.se/


Nu ska jag hoppa in i duschen, blir skola 13-16:30 idag, tänkte försöka hinna med träning också.

Vi hörs!
Take care
E.

Kommentarer
Postat av: Lena Gyllander

ÅH så fint inlägg du gjort om våran MK kväll, jag blir helt rörd.. du är helt jätte gullig o rar.. många varma kramar till dig från mig..<3

2009-11-28 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0