hooker cat och geisha

HEJ BLOGGEN!!!

Har varit på stan med carro o letat ihjäl oss efter någon slags utklädnad till lördagens bravader. Det slutade med att jag ska vara katt o carro en liten geisha :D :D haha perfekt kombination! Carro tycker att jag ska vara en hooker cat men får suga på den ett tag, hahah..

Ska alldeles strax sätta på träningskläderna för ett aerobics pass på friskis med Carro, ska bli skönt att röra på sig o inte tänka på något alls.

Föresten har jag lång helg nu, fre-mån..riktigt skönt!! Så imorgon får jag se vad som dyker upp. Min kära mormor mår lite halv dåligt nu så erbjöd mig att hitta på något med henne imorgon o bjuda henne på lunch.. får se vad hon säger :)

jag och min fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0