ett tidsfördriv

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? vem var det? haha Viktor Ek ja! Nej
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? Klementin
4. Har du fått någon komplimang idag? ja, många. vilket värmer <3
5. Har du varit med i en rättegång? Ja
6. Är du polare med grannarna? Vi "hejjar"
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Idag, om man pratar i telefon samtidigt
9. Har du haft en stalker? inte vad jag vet
10. Minns du dina/din musiklärares namn?
haha typ Ann, Micheal, Ville och David tror jag :D
11. Hur bra är din syn? använder glasögon då och då
12. Var är dina syskon just nu? Eve tränar, Kalle, Tuva och Nova hemma
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Minns inte
14. Vem ringde dig senast? carro
15. Vilken tid gick du upp imorse? vaknade 02:00
16. Vad ska du göra i helgen? Ikväll kyrkan med goda vänner, imorgon åtestår att se!
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Vilken dag och var?:p"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Chuck bass
19. Vad finns i din bakficka? inget
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? hade kramper i magen
21. Vad är det första du gör på morgonen? det vanliga, sminkar mig, klär på mig, springer till bussen
22. Vad ska du göra efter det här? Lägga mig i badet o läta mina bekymmer försvinna..

Är det så här jag är? ett tidsfördriv, kniv i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0