don't bring flowers after i'm dead

erik hassle- don't bring flowers after i'm dead

Tycker den är riktigt bra & det skulle inte jag heller vilja..

Har precis badat o sitter o bara myser lite. Ska strax fixa igorning mig lite. Vid 19 ska jag till mandy där också klara, hanna, jonna o tillan skulle vara. Blir nog en great kväll!

mitt blogg sug har försvunnit lite, skriver inget vettigt. men jag vill ändå ha en blogg, istället för en dagbok skulle man kunna säga, som kan kan kika i o minnas saker. Ja, det lät som en bra anledning till att fortsätta!

den här killen fyllde 19 igår o jag var dum som glömde gratta, dåligt men sant..Grattis till han i alla fall :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0