det gör ont

God kväll!

Min dag har jag ägnat åt promenad runt munskön, plugg o inte mycket mer.. en skön dag :)

För övrigt hade jag världens hemskaste natt igen, har berättat tidigare att jag vaknar upp på nätterna ibland o känner fruktansvärd smärta under bröstet på höger sida.. känns som att någon sliter ut mina revben. Jag vet inte varför eller vad det är som orsaker det.. mamma påstår att det är ångest. Men jag vet inte, det händer inte jätte ofta.. var 4e gången sen natten till Turkiet nu men när det väl kommer gör det så ont :( & jag går aldrig in till mamma o väcker henne men har gjort de nu varje gång för jag haft såå ont. Inte kul! förstår ni hur ont jag har nu?? haha..

Ikväll ska jag vara med Klara den rara o underbara i alla fall. Vi ska äta gröt vid midnatt!



looking like this today


Kommentarer
Postat av: Emmie

Vilken fin bild :)

2009-10-12 @ 09:48:41
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0