cupcakes & reningsverk

hej igen mina små söta hallon!

Idag har jag varit på torsviksverken, där alla soppor hamnar & förvandlas till bra saker.. tex biogas som är vårt miljövänligaste bränsle idag. Har lärt mig en hel del & kollat hur allt går till, intressant ;)

Efter det har det varit bak här hela kvällen, super roligt har det varit! :)Eftersom min handledare är ledig på fredagar ska jag ha lite "ajdö" imorgon med fika & mys :) Hade även min första egna lektion idag, nevöst & gick ganska kvickt men fixade det ändå bra tror jag. Imorgon ska jag ha barnen ensam mellan 08:30-11 också, ska bli så kul!!

 





Vet ni vad jag ska göra nu? ta mig en skön/lång dusch sen lägga mig i sängen med one tree hill, en kopp "himlagott" o mörk choklad!

Livet är på topp!
HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0