clasmates

Hej vänner!!

..lite update

Igår kollade jag tatuering med carro, har lite att fundera över men är galet taggad o har varit ett bra tag! På kvällen var jag ute o åt med jonna, sara, julia o amanda.. efter det åkte vi hem till jonna då också dicken o gnun kom. (mina gamla clasmates) Hade så sjukt kul o skrattade så jag fixade ett helt 6-pack på en kväll haha.. vad rolig jag är!

Idag är det skola 13-16:30, får se om man stannar hela dagen.. suck

Carro skickade nyss ett sms o sa att det var maskerad i helgen o hon ville jag skulle hänga med på, så why not? men frågan är VAD SKA MAN HA PÅ SIG?? haha (jonna hoppas du läser) för hon jobbar på H&M o berättade igår om alla hysteriska människor inför hallowen helgen!! hahaha..

Nu ska jag dricka te o börja göra igorning mig lite, jag är en tidsoptimist så bäst jag börjar i tid.

Tackar för great dag igår och känner mig lycklig för övrigt, livet har sina svackor men jag klarar ju mig.. det gör jag ju faktiskt.


jag och min vän Gustav, student 09


Kommentarer
Postat av: Jonna

hahaha!!!

2009-10-29 @ 11:46:02
Postat av: Jonna

hahaha!!!

2009-10-29 @ 11:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0