06:15

då var man uppe igen, ska alldeles strax ta bussen till resecentrum sen 121:an till Gränna hamn sen går färjan över 07:55. Vet inte när jag slutar idag, men vet att jag måste sätta igång & plugga! blääää. Och ikväll ska jag hem till Amanda, var typ hur längesen som helst vi umgicks så ska bli super kul!!! :):)


För övrigt bjöd min snälla b-friends mig på bio igår, flickan som lekte med elden. För att vara ärlig tyckte jag sådär, men helt okej! Nu vill man ju se 3an idag typ ..:p men får vänta ett tag. Men den 20 november då kommer en film som man bara inte får missa :D .. behöver jag ens säga vad den heter?

Ne, ganska långt inlägg såhär på morgonkvisten. Ska slänga i mig en kopp te sen rusa!

HA EN BRA DAG!



men vilken snygg bild jag hittade som får glänsa i bloggen idag ;)
(SLITET hår, frågetecken? hahaha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0