vilken bra fredag

Idag har jag haft en riktigt bra dag!

Dagen började med mys med min bror, vi bakade kladdkaka o bara myste :D

jag o kalle

Efter det var jag i skolan en snabbis sen tog jag mig runt munken med hög musik i öronen.. när jag kom hem lagade jag o min syster mat o hade killsnack haha.. eve är så rolig.. "kolla vad jag fick av Emil häromdagen, dom här örhängerna" jag säger : "åh vad fina, vilken kille du har!" hon säger "men du fattar väl att han har gjort något då, varför skulle jag annars få presenter???" haha.. hon är rolig hon ;)

mina fina syster Evelina

Efter det skickade natti sms o undrade om jag vill med runt sjön, jag tänkte varför inte? jag o syster hade ju ändå glufsat i oss massa onyttigheter.. haha. Så idag har jag gått 1 mil :D

Nu kom jag nyss hem o ska bara klä på mig lite sen ska jag hämta klara, vi ska upp till a6 en sväng, sen ha matdejt i bilen (jag ska dricka cola är så sjukr sugen på det:D) sen ska vi till kyrkan :)

här får ni en bild på mig i mitt "naturella hår" nedsläppt.. får klagomål då o då att jag aldrig släpper ner håret o aldrig har mitt naturliga men idag så:D varsegooooda!

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0