säger hon nej då är det ja..

Var riktigt bra möte i kyrkan igår tyckte jag, väldigt glad att jag gick dit. Jag har verkligen haft motgångar i mitt liv, förlorat nära som lämnat livet o förlorat nära som fortfarande lever kvar på vår jord. Och en gång hade jag två personer i mitt liv jag inte trodde jag skulle klara mig utan. En bästa vän och en kärlek.. både kärleken och vänskapen var blind och gjorde bara mig illa.. och att ta steget och leva utom dom båda är det bästa jag gjort i hela mitt liv. Kan inte beskriva hur jag känner inombords, aldrig mått bättre.. och jag vet vem jag ska tacka för det! <3 


Har precis ätit god lördags-frukost med halva familjen, vi diskuterade att när killen frågar tjejen om det är något och tjejen svarar "nej...." (med en nedstämd röst) då är det verkligen något och då ska killen fråga igen, helst typ 10 ggr och verkligen visa att han bryr sig.. håller ni inte med? haha.. dock tänker inte killar så..sorry tjejer!

Idag väntar PLUGG PLUGG PLUGG.. inte mycket som går in i min hjärna! Får väl se hur mycket jag orkar idag.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0