regn...

Hej igen!

Var duktig o satte på mig walking skorna o gick till skolan. prick 30 minuter tog det.. inte så farligt.. gäller bara att ta sig tid! Skulle plugga med min kära studiegrupp men den här gången var det en som hade försovit sig o förra gången en som hade glömt bort det.. plus att en tjej hoppat av, lagom kul!

Istället har jag umgåtts med mina favorit, mormor. Vi köpte jätte goda räkmackor o fika sen åkte vi hem till henne o hade det mysigt. Efter det åkte jag till a6 en snabbis för att endast kika, men ni vet väl hur det går

den här bh:n fick följa med hem till mig, jag hatar egentligen bh för hittar aldrig någon bra. Men idag hände det, satt som ett smäck o snygg på köpet! Lite småporrig men vem är det som ska se den på mer än jag ? ;) ne juste..
 
Och ett silvershampoo, sen var jag nöjd!

Nu ska jag in i duschen sen åka till M, fick med han på en promenad i regnet.. kläder efter väder :D han skulle bjuda på varm choklad också, haha.. se hur det blir med det ;) bra vän jag har iaf :)

hörs ikväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0