mys morgon

Har haft en jätte mysig morgon med min lillebror <3

Mamma väckte mig vid halv 8 då gick jag in o la mig jämte Kalle för mamma skulle till jobbet. Så låg vi där o sussade tätt intill varandra o han var så söt när han sov.. det måste vara en otrolig känsla sen när man får egna barn! Nu ligger vi nerbäddade i soffan framför barnprogram o äter frukost.. o lovade att vi skulle baka något mumsigt senare :)


Bild: Kalle, Spanien 08

Idag har det gått 1 månad, en hel månad på mitt nya liv o det känns fantastiskt bra. Jag lever det o mår bättre än vad jag trodde jag skulle må. Ibland handlar det helt enkelt om att gå vidare, även om det känns jobbigt just då måste man våga släppa det gamla för att finna den lyckan man förtjänar..

Ska vara barnvakt till kl 12:30 sen ska jag till skolan o plugga med min studiegrupp sen tänkte jag gå runt munksjön!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lyllos brorsan! :)

2009-11-13 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0